Aysnn3705 kimse gelmez bize zaten uzakta oturuyoruz kaynanamlar gelecek bi, bir de gelirse çok yakın bir arkadaşım var bir saatligine gelir gider. Diğer arkadaşlarimi falan iki ay sonra kabul edeceğim. Aynısını bizim doğum yapan arkadaş yaptı üç aylık oldu bebişi o zaman kabul etti dün gittik hem anne kendine gelmisti hem bebiş büyümüştü. En az 2 ay bence kimse gelip gitmesin birinci derece akraba hariç