Merhabalar 22.haftada detaylı ultrasona girdim perinstolog inceledi hiçbir problem çıkmadı kalbinin odacıklarına kadar inceledi herhangi bir parlaklık yoktu bugün kontrol için kendi doktoruma gittiğimde kalbinde çok ufak bir parlaklık olduğunu detaylıda çıkmadıysa söylememiş farz et dedi tabi ki ben de Eve gelince düşüncelere daldım bu örnekleri yaşayan var mı aranızda