Acelya00 Merhabalar dün geceden beri minik minik göğüsümden süt gelmeye başladı 32. haftamdayım bu durum doğum sonrası sütünüzün olacağının garantisi mi oluyor? Bir kaç gün böyle olup duruyor mu yoksa doğuma kadar böyle küçük damlalar geliyor mu ?
bircivcivannesi Acelya00 garantisi değil sanırım, şu anda gelen de süt değil aslında, süt kanalları açılıyor genelde sarı şu şeklinde geliyor zaten bazen kanlı gibi oluyor
Elifim17 Acelya00 normal birşey yaşadığınız kiminde gelir kiminde gelmez. Bunun cok süt olacagı yada sütü olmayacagıyla alakası yok. Karnında bebek tasıyan her canlının doğumdan sonra sütü geleceği garantilidir zaten. Sezeryan normal dogum farketmez. 💜