NurCeren00 Kızlar yemek işini nasıl yapıyorsunuz ??? Akşam 7-8 gibi eve girebiliyorum. Bu halsizlikle yemekten sonra ertesi günün yemeğini hazırlamak imkansız hale geliyor 😓. Kayınvalidem gitti 🤕 en azından gün aşırı gidiyorduk rahat ediyordum. Sizde durumlar nasıl ???
ogluileannesi NurCeren00 canım bende evden çalışıyorum 6 gibi bitiyor mesaim ama yine de yapamıyorum yemek kaynanam gönderiyor sağolsun, olmadığı günler köfte tavuk bişeyler çıkarıyorum ortaya
butterfly_ NurCeren00 zor ve ağır yemekler yapmayı tercih etmiyorum hem hava sıcak hem vakit kısıtlı bazen kahvaltılık bazen Menemen makarna ya da kolay sebze yemeği gibi şeyler ☺️
Littlespy NurCeren00 makarna baş kurtarıcım 😂 bazne menemen yapıyorum, annem mantı yapıyor buzluğa koyuyorum onu kullanıyorum, bezelye pilav, taze fasulye, bazen kızartma, köfte, fırında tavuk vs 😬 bu kadar saydım ama bugün ne yapıcam bilmiyorum mesela 😂😂😂
NurCeren00 ogluileannesi kesinlikle home office olduğum zaman öğle yemeğine bile fırsat bulamıyorum. 🙈
NurCeren00 butterfly_ şimdi sıcaklar başladı 🙈 insanın yemek yapabileceği varsa bile daha da zorlaştı. Dediğin gibi anca hafif şeyler
Heather NurCeren00 akşamdan yapıyorum, annemde yiyorum, annem yapıp paketliyor çocuğu almaya gidince veriyor evde yiyoruz, işten gelince makaran yoğurt yiyoruz hemen haşlayıp, kahvaltı yapıyoruz ya da dışardan söylüyoruz. Böyle böyle haftayı döndürüyoruz napalım🤷
NurCeren00 Heather en büyük korkum doğumdan sonra bu halsizliğin geçmemesi 😓. Sanki hiç bitmeyecek gibi. Kayınvalidem yakın ama annem uzak. Şimdi o da gidibce iş başa düştü 😬😬
Aysnn3705 NurCeren00 valla bnde çalışırken hem bi gün önceden akşamdn hallediodum yorgun da olsm yavaş yavaş bişeler hazırlıyordm zaten 2 kişiyiz bi yemek yapsam 2-3 gün gidiodu bize eşim de sağolsun yardım ediyordu bana
NurCeren00 Aysnn3705 ah o eşler olmasa ne yapardık. Allah razı olsun eşim çok yardım ediyor. Hamileliğin başından beri evde doğru düzgün iş yaptığımı bilem ama garibim mutfakta çok başarısız. En azından doğramaya kavurmaya bakıyor. Sıcaklarda nasıl olacak bakalım 🤷🏼♀️
NurCeren00 Valide sabah mııı 😓 zaten 7 de çıkıyorum evden ömrüm ofiste ve trafikte geçiyor 😂. Sabah nasıl yapıyorsun ???
Valide NurCeren00 kuzum akşam erken yatıyorum sabah 5, 5 buçuk gibi kalkıyorum daha dinç oluyorum yapıyorum kendim de yanıma alıyorum taze taze 🙊💋
Rabia112 NurCeren00 en güzeli arada iki yumurta, menemen birde mantı üff 😄😄 çorbada mercimek yap her gün su ekle ekle iç bir hafta gider 😄
Heather NurCeren00 kaç.haftalık hamilesiniz 4-7 ay arası kuş gbi olmuştum ben bebe var ama yok gbi çok rahattım bunda nasıl olurum bilmiyorum ama
Aysnn3705 NurCeren00 bnmki mutfak işini de becerio Allah’tan bilmediği yerde soruyo yine yapıo bi şeklde ❤️❤️