sehrengiz_8 hye52 kanamaların hiçbiri ihmale gelmez ancak progestan kullanıyor musunuz ihmal etmeyin gidin
Seda_nrr hye52 lekelenme hiç bir haftada normal değil canım ama korkmanada gerek yok yoğun bi kanama değil sonuçta.Direk acile veya kendi doktoruna git ilaç iğne illaki verir 🙏🏻
Bsrahb hye52 4haftalıkken bnimde kahverengi lekelenmem oldu doktor progestan verdi fitil olarak kullanıyorum artık gelmiyor
hye52 _biranneadayi çok korktum 3-4 gündür söylemesi ayıp, mendil kahverengi leke oluyor .. ilk hamileliğim…
_biranneadayi hye52 kahverengi leke geldi diye direkt düşük gelmesin aklına herhangi bir sorunda da oluyor o akıntı. O yüzden ihmale gelmez bu dönemde. İnşallah iyi haberlerini alırız💕
Lovingbaby hye52 3-4 gun uzun bir sure bu gece basima geldi tam 7 haftaligim ve doktora gittigimde bebegimin kalp atisinin yavasladigini eger duzelmezse dusecegini ogrendim seninkide ayni seydir demiyorum ama ihmal etmemelisin
hye52 _biranneadayi mutlaka yazarım buraya… doktorumun geri dönmesini bekliyorum. Çok sağolun. İnşaAllah rabbim bebişlerimizi sağ salım kucağımıza almayı nasip eder. ❤️
hye52 Frd07 canim ben yarin doktor randevu aldim, bakalıcak yarın, sende hemen bir baktır. 🥺 korkma inşaAllah bir şey yoktur.
Kardelenn24 Yerleşme lekelenmesi olabilir. Stres yapmamaya çalış, içini rahat tut. Umarım bebeğin sağlıklı bir şekilde büyüyordur orada 🙏🏼 Bi doktora görünmeni tavsiye ederim.
Frd07 Acile gttim ama yapabilecekleri bişey olmadıgını söylediler. Progestan zaten alıyordum. Böyle lekelenmeler olabilir dediler doğru mu
hye52 Frd07 bebek de bi skntı yoksa korkma yerleşme kanması olabilir diye telefonda benimde doktorum dedi. Kırmızı olmadığı ve ağrılı olmadığı sürece korkma dedi . yinede ben yarın kontrole gidicem. Sıkma canını. rabbime bol dua et stres yapma. 😘
Seda_nrr hye52 ay birde bol su için benim beşinci ayımda lekelenmem olmuştu şimdide aynı fitil kullanıyorum ama doktor hep suyu bol iç diyor aklınızda olsun 🥰
Tugbadeniz1 Benim gebeligimin başındada kahve rengi ve kanama 10 güne yakın oldu sorun yoktu yerleşme kanaması oluyor yani ama siz bir kontrole gidin önemli birseyde olabilir ama genelikle oluyor bazı gebelerde korkmayin