Susam20 Kızlar bebek kıyafetlerini makineye atarken nasıl attınız renklerini ayırt ederken beyazlar ayrı desenli olanlar ayrı mı. Uni baby çamaşır deterjanı almıştım kaç dakika yaptınız bide
Austosprensi_ Susam20 hepsini renklere göre ayırdım 30 derecede 28 dk da yıkadım bitti çok yorucu hemen basla bende uni baby yıkadım
BRUTAL-BETTY Susam20 Beyazlar ve renkliler diye ayırdım üni baby mavi kapak ile yıkadım.30 derece ye attım.bugun de ütü yapıyorum bu zamana bıraktığıma çok pişmanım çok sıcak var havale gecirecem 😂30+3 haftalıgim
Susam20 Austosprensi_ bende öyle düşünüyorum şuan 30+1 im şu sıcaklar gelince hamile olduğumu anladım çok zorlanıyorum
Austosprensi_ Susam20 valla bende izmirin sıcakları baslamadan hallettim gecen haftalarda cok serindi o gün suan yapamazdım 32 deyim bende
minikoglumm Susam20 ben valla hepsini bir attım 30 derece 1200 devir hicte bisey olmadı yorganla yastığı da yorgan ayarında attım toplanmadi ne yastık ne yorgan dum düz çıktı
Buseninannesi_21 Susam20 Beyaz renklileri ayirdim 30 derece 600 sıkma ama 59 dakika da yikandi narin ayarda bende bebek ayari yok maalesef.
Akkoyu Buseninannesi_21 bebek ayarı elde yıkama nazik yıkama hepsi aynı canım bende senin dediğin gibi yaptım bendede nazik yıkama ayarı var 30 derece
Mlk12 Susam20 canım ben beyazları renklileri komple ayırdım. Makinamın bebek bölümünde 1.5 saat yıkandı. Granüllü bebek sabunlarıyla yıkatıp bebek yumusatıcısı kullandım.