Kızlar oglum nasip olursa kışın dogcak ev sahibim soba kurma dedi yeni dogan bebekle zor olur soba işi dedi klima al kullan dedi bizde öyle yaptık bikac gün icinde gelcek kışın bebege zararı olurmu klima nın zaten o hava nem makineleri var onlardan da alıcam siz ne düşünüyorsunuz