Kızlar 2gece önce başladı hala kahverengi leke şeklinde geliyor.öyle sümüksü falan değil baya regl sonu gibi. Ama sağlam araştırdım o da nişan.o gün bi sancılandım öyle geldi ama başka bir gelişme yok dr eve gönderdi🤷🏼♀️1cım açıklık vardı yalnızca ve aksi gibi hastaneye gidince zank diye sancılarım kesildi🤦🏼♀️İki gündür bekliyorum adet sancısı gibi bi ağrı çekiyorum ve asla bir an olsun dinmiyor.kasılmam falan yok,dayanılmaz da değil.ayağa kalkmam sıkıntı,sandalyede oturmam sıkkntı bazen yatarken bile sancı anlık giriyor gidiyor.doğumum yakın mıdır dersiniz? Sıcak suya oturcam evde bi tane leğen yok🤭bebeğin küveti gözüme kesiyorum ama onu kırarım ben kesin.neler oluyor ya bi yol gösterin nolur🍼