Ruyaruya12_ Erken doğum riski olan gebeler , süreciniz nasıl gidiyor neler yaşıyorsunuz .nelere dikkat ediyorsunuz
eylusko Ruyaruya12_ bugün tam 28 hafta olduk . 4 gündür rahim kısalması dolayısıyla yatıyorum. biz daha çok ama çok kucuguz. çok korkuyorum . keşke sizin haftalarda olmuş olsaydım
kirpapatyasiii Ruyaruya12_ bizim sürecimiz yatmakla geçiyor 22+4 haftadayim 19 dan beri yatıyorum lavaboya bile kalkmıyorum bazen rahat çoğunlukla gazlı ve sıcak basmalı bazen de ağrılı geçiyor günler 24 de ciğer geliştirici olacağım 27 haftayı görürsek biraz olsun rahatlayacagim
Ruyaruya12_ eylusko inşallah düzelir haftanız da güzelce ilerler … hangi şehirdesiniz, ilaç kullanıyor musunuz
Esmaaydemir Bende riskli gebelerdenim iki güne bir dr gidiyorum nst ye baglıyorlar her an sezeryan a alabilirim dedi dr çiger geliştirici lerim i vulurdum inşalalh sag saglim kucagımıza alırız bebeişlerimizi 33 +4 üz
Ruyaruya12_ Esmaaydemir kirpapatyasiii benim aslında normal düzeninde devam ediyordu 32+1de aniden düzenli kasılmalarım başladı 1 gün hastanede yattım . Ciğer geliştirici yapıldı . Kasılmalar için ilaç ve serumlar . Şimdi evde ilaçlara devam ediyorum ama insanı bir korku sarıyor. İnşallah sağ Salim zamanlarında gelirler minik afacanlar biraz aceleciler
kirpapatyasiii Ruyaruya12_ amiinn inşallah 32 haftadaydiniz dimi aslında çok güzel bir haftadasiniz ciğer geliştirici de olmuşsunuz korkmayin iyi olur inşallah bebeğiniz durursa ne mutlu beklemek istemezse de biraz kuvez süreniz olur o kadar çok değil 😊
Ruyaruya12_ kirpapatyasiii pek beklemek istemiyor bizimki ama bakalım , insan korkuyor gerçekten … gebeliğimin başında da çok kusmam olmuştu ama düşük riskim vs olmamıştı hiç . Kontrolden bir hafta sonra aniden sancı başlayınca kötü bir deneyim oldu