OZLEMBAL34 canım bunu sadece açıklığı baz alarak düşünemezsin . Benim 1 cm açıklığım tek vardı. Sancı hissediyordum ama NST de sancı çıkmıyordu , açıklık 1 cm , fakat silinme %50lerdeydi Buda doğumun hızlı ilerleyeceğine işaretti .
İlk kontrolü yaşadığımız ilçe hastanesinde yaptık, 1cm diyip riske atmadık gece 3 gibi 110 km uzaktaki kendi hastaneme gittim
saat 5 te vardık , açıklık 4 cm olmuştu ve
9:40 da da doğurdum . Aktif, dayanılmaz sancım 4 saat tek sürdü diyebilirim. O yüzden doktoruna güven