Nerminnur-1 Merhaba, çok geçmiş olsun öncelikle . Aynı şekilde bende 2 kez bebeğimi kaybettim, çok zor bir durum ne hissettiğinizi anlayabiliyorum 😔 Şuan 3 kez hamileyim doktorum kan sulandırıcı iğne ile progestan önerdi, kullanmaya başladım ve bir sıkıntı yaşamadım çok şükür . Şuan 10 haftalık olduk . Benim doktorum da 2 düşüğümün de kan pıhtılaşmasından şüphelendi ve önlem aldı . Umarım bu zor günleri sizde sorunsuz atlatırsınız 🤲🏻 Dua edeceğim size 🙏🏻