ebruzb Nnurce benim gecikmemişti ama çook kötü olmuştum yaa baygın gibi kafamı kaldıramıyordum çok ağır gelmişti bana o ilaç zaten 3 kez kullanmıştım 46 dan 1 e düşmüştü prolaktinim 😊
ebruzb Hayaller_umut çok etkili bir ilaç mutlaka düşecektir 🙏🏻 İçinde 8 adet vardı 3 adet kullandım benim düştü baya etkili
Nnurce Glsrn-omr kaç ilaç içtikten sonra oldu ben bu cumartesi 4. İçtim dün regli olmam lazımdı olmadım ama test yapıp yapmamakta kararsız kaldım hayal kırıklığı yaşamak istemiyorum benimde 67 çıktı Buarada
Hayaller_umut ebruzb aynen inşallah düşer canım bir tek o değerim yüksek cıktı yarında eahim flimi cekilecek korkuyorum endişeliyim tez vakitte hepimizin de olur inş
Nnurce ebruzb ayyyyy maşallah 🧿 allh banada nasip etsin inşallah sağlıkla hayırlı bi evlat olsun şeninde benimde dua et banada 🥰
ebruzb Nnurce amiin canım rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🏻🤗 seninde kucağını doldursun 🥰
Anne88 Bende dostinex kullandım bi kacgun gecikme yapıyor çok normal ama sonra hemen adet oluyorsun ben geçen ay bıraktım çok etkili ilaç değerim 59 su prolaktin sifirlamisti bu ayda niyetlendim hayırlısı inşallah güzel haber aliriz