Deniz1990 Selamm kızlar 26 haftamdayım bugün doktor kontrolümüz vardı doktorum dikkat etmem gerektiğini beslenmemin meyve sebze ağırlıklı olması gerektiğini ve şekeri az meyveler dedi. Kızım 930 gr olmuş maşallah. Ben ilk aylar kilo almadım hatta verdim. Sonra birden almaya başladım iştahım çok açıldı sürekli yemek yemek istiyorum. 53 kilo ile başladım şu an 62 kiloyum. Boyum 1.67 o yüzden çok kilolu durmuyorum çok şükür ama son aylar daha çok alınıyomuş nasıl kendimizi yemekten çekicez yada iştahımız azalır? Böyle giderse 3 ay kaldı 3 ayda 10 kilo daha alırım. 😃
Melike Deniz1990 ayy bende 24 haftalık hamileyim. 57 ile hamile kaldım 67 yim şuan 😵💫Demir ilacı içtiğimden beri aşırı yemek yiyorum iştahımı açtı 🙊 birden 5 kilo aldım. Doktorumda zayıf bişey çok kilo alma diyip duruyor en son 65 olduğumda öyle demişti. Henüz gitmedim görde ne dicek bilmiyorum 😂😂 bende 1.67 yim hiç kilo almamış duruyorum ama nerde bu 10 kilo 🤔😂
Eryener93 Deniz1990 kiloyu hiç takma bence, bende 79ile hamile kaldım şuan 26.haftadayım ve 93 kiloyum🙈 6,5 ayda 13 kilo falan almışım, Bebeğim de 931grdı 26+1de Doktorum herşey yolunda sağlıklısınız dedi
Deniz1990 Melike 😁😁 Boy çok önemli demekki iyi ki biraz boyumuz var. Doğuma kadar daha kaç kilo alcaz bakalım haberleşelim. 😃😃 Seninde çok iştahın açıldımı ben hep acım.
Deniz1990 Eryener93 Aslında en önemlisi bebişlerimizin sağlığı tabi. Ben kendimi hiç hayatımda 56 kilonun üzerinde görmedim hep 50-56 arası oldum birden alınca korktm. Doktorumda bugün dikkatli beslen deyince bi korktum. 😁😁 iyi yanlız degilim demeki canim.
Melike Deniz1990 sorma sorma felaket 😂 sofradan kalkıyorum sanki yemek yememişim gibi midem kıyılıyor 😂😂
Deniz1990 Melike 😃😃😃 ayyy aynı ben inanmıyorum… demekki bu hormonlar aç yapıyor bizim suçumuz yok. 😃 Sağlıklı olsunda bebişlerimiz aldığımız gibi geri vercez mecbur kiloları.