Miumiu Kızlaar o malum gün geldi.. Yarın çatı muayenesi olacağım 38+2 de😂 Canım hiç tatlı değildir gram korkmuyordum ama burada öyle yazılar gördüm ki panik durumu yok değil bende şu an😂 Güzel geçen muayene anılarınıza ihtiyacım var 😅
Serha Miumiu cuma günü 36+2 de oldum anlık olup biten bir şey. İki parmağına kayganlaştırıcı bir jel sürüyor. Kendini hiç kasma sende şaşıracaksın bu kadar çabuk mu bitti diye.
Miumiu Serha Yaa hadi inşallah kuzucum valla iyi geçerse direk yazıcam buraya insanlar korkmasın diye😂