300917 Aynı şeyi bende yaşadım 4 lü test yaptırdım ancak doktorum bu testlerin yanılma payının yüksek olduğunu ve sonuçların güvenilir olmadığını söyledi.
eğer öyleyse neden bu testleri yapar, günlerimizi zehir edersiniz ki. Bir kere o kuşkuyu vermişti içime… nifty yaptırmasam 5 ayım zehir olacaktı. Boşuna o kadar para verdik sonuç temiz çıktı çok şükür.
eğer aklın varsa direk nifty yaptır çünkü 3′lü 4′lü tarama testi ve detaylı ultrason derken aynı parayı bulacak ve geçen kuşku dolu günlerin olacak. Çünkü elbet bu testi yaptırmaya mecbur bırakıyorlar insanı.