Böyle şeylere çok takılmam, doktorum da belirli şeyler dışında her şeyi tüketmemi önerdi zaten ama o gün arkadaşlarla konuşurken konusu geçti. Kiraz yemenin gebelikte sorun olabileceğine dair bi bilginiz var mı? Ben bazen abartıyorum bi tabak yiyebiliyorum çünkü 🥶Sonra gelsin vicdan azabı. Fikirlerinizi merak ettim.