Ygtzynp bayram da 23 haftalıkken bende merdivenlerden düşmüştüm kanama vs olmadı ama acile gttim kalp atıslarına baktılar nts ye bagladılar sancım var mı diye. Sizde acile gidin yarına kadar niye bekliyosunuz ki gidin içiniz ferahlasın allah korusun bişi olsa bu sefer siz vicdan azabı duyarsınız