Hne uyku seti aldı annem beşik korumalığıyla birlikte, ekstra bi tane daha nevresim takımı aldı o da bime gelmişti, bi tane de yine yorgan için tek aldı. Ama bolca yastık kılıfı aldı yatırırken genelde yastığı kullanmıyorm ama ayağımda sallarken kullanıyorm