sunax adetliyken gittim 6 ay önce 20 haftalık erken doğumla bebeğimi kaybettim tekrar olmadı doktor yumurta geliştirici klomen verdi 5 gün onu kullandım yumurtalarım büyüdü riske atmamak için çatlatma iğnesi verdi vuruldum 12. Gün beta 0.100 negatif yani yükselmez 2 gündür adet belirtilerimi yaşıyorum hayırlısı olsun