13 haftalıgım bugun dunde oyleydı de bugun bırz fzla hıssttm sankı karnımın kasıldıgını nasıl trf edıyım gerılıyomu desem sert mı oluyo desem tuhaf yanı oyle oldugunda tam 1 dakıka 2 dakıka falan suruyo bu haftalar da ve ya hamılelık boyunca normal bisymı