Bütün gebelerde oluyor herhalde bende oldum bir kaç kere. Birisi bayağı ciddi idi onda ilaç kullandım ama digerlerin de ilaç kullanmak yordugu için özel bolgemi baticon ile sildim,bol su,mutlaka ic çamaşırlarını utuledim,hep pecete koydum her tuvalette onu değiştirdim. İlaçtan daha çabuk iyileşme oldu. Hala devam ediyorum ara ara yapmaya önlem amaçlı