Ayseee4238 Biz eski Türk kökenli isimleri çok seviyoruz. O yüzden Barlas Noyan koyacağız oğlumuza. Aybars, Aktuğ, Alparslan, Sencer bu isimlerde çok hoşuma gidiyor.