[silindi] Kızlar 5. Gün embriyo 10. Gün // beta 94 çıktı 4 gün sonra tekrarladım 14. // Gün 632,6 çıktı.yükseliş iyi diymi korkuyorum dış gebelik kimyasal falan olur die. Acaba kese nezaman görünür
BaharBall [silindi] keseyı 6 7 haftada görüyorlar canım belki kalp bile duyulabilir kesenın içinde bebegi görene kdr bekliyorlar yoksa kimyasal boş gebelik varsada kalbi duyulduktan snra sıkıntı olmaz insallah hayırlı olsun
Pinaralper [silindi] 2 gunde bır 2 kat artıyor olması gerek en az ayrıca keseyı 1000 ustune cıktıgında gorebılırsınız
diamond2635 [silindi] canom benim 10. Gün 436 12. Gün 1087 14. Gün 2447 16. Gün 4820 çıkmıştı.transferin 16 . Gününde kese göründü.22. Günü de kalp atışı duyuldu. yükselişin iyi bence🥰