Betul6565 12 hafta 6 günlük hamileyim 14. Haftadan sonra cinsiyet belli oluyor diyorlar. Sizin Kaçıncı haftada belli oldu?
Buse7111- Betul6565 benim tam 12+6 gunlukken ikili taramada erkek dendi 17+3 üçlü taramda da aynisi dendi
aysegul-27 ogluileannesi benimkide ikili taramada tahminde bulundu bi ay sonra gelin dedi heyecanla bekliyorum
Gizemeris Haftada erkeğe benziyor dedi net birşey söylemedi göstermiyor oturuyor sürekli🙈 21. Haftadayım detaylıda bu hafta öğrenicez inşallah🙏🏻
ozlem6610 ilkgozagrimhavinim cikti gibi bisey varmiydi acaba bende bugun bacak arasi acik ultrason var kiz duruyo oda kiz dedi ama ilkidr erkek demisdi sanada verdilermi o kismin ultrasonunu.
Calisananne25 En son 11.haftada gitmiştik kontrole bişey demedi sıradaki kontrol 1 hafta sonra yani tam 15 haftalık oluyor o zaman. Geldiğinizde söylerim demişti inşallah gösterir 🥰
ege_ayaz_mom Betul6565 canım ben 14+6 günlük hamileyim hala gitmedim tam belli olmaz diye 1 hafta sonra 16. Haftada gidicem inşallah tam net bişey desin doktor diye bakalım kısmet genelde 16. Haftadan sonra daha net oluyor yani öyle diyolar😊
ozlem6610 16 haftalikda erkekdi 18 haftalikda net kiz cikdi benimki😂 insallah degismez daha ilk ögrenidiginizle bisey almayin sakin.
alyaninannesi2 ilkgozagrimhavinim ay bana da gösterdi boş dedi acaba değişir mi bende yükliyim de bir bakın anneler 😬