MedaM Nst sancı çıkmıyor geceden beri düzenli sancım var karnım sepsert oluyor 10saniye çok fena belimden kasığıma vuruyor geçiyor açılmada yokmuş bu ne sancısı ozaman kıvranıyorum ağrıdan kızlar napabilirim yardımcı olun
Atlasmom1 MedaM Kaçıncı haftadasın? Benim de ayni şekilde oldu bebek kanala girmişti o yüzden olmuş bir kere daha oldu kanaldan çıktığı içim olmuş Dediğin gibi ağrılar oldu bende de nefesim kesildi gözlerimden yaş geldi Benim de bir yerim sertti hep
AAtlass MedaM aynısı ben de de var çok agrim var kasılmalarim var bugün gittim nst normal. Acilma yokmuş Rahim yumusamis ama bebek aşağıya baski yapıyor dedi hiç bir şey anlamadim ayağa bile kalkamıyorum aşırı agrim var ama çıkmıyor nstde
Suleasyaa Yalancı sancidir. Benimde günde 2-3 defa oluyor. Nst de bisey yok ama .duş alıp duş sonrası biraz rahatlatma egzersizleri yapıyorum
MedaM Atlasmom1 40+3 açılma yok sancı yokmuş ama ben hissediyorum kasığıma vuran bi ağrım var düzenli olarak giriyor