Merhaba Arkadaşlar. 19+3 Günlük hamileyim ama hareketlerini hissetmiyorum. İlk hamileliğimde değil, 2 kızım var ve Açıkcasıda korkuyorum. Çünkü 2 sene üst üste de 5 aylık bebeklerimi kaybettim. Aranızda 19 aylık olup hala hareket hissedemeyen varmı acaba?