Cananemrah Kiscimn biliyorum benim. İlk 17 haftada aşağı indi sonra da çıkmadı 25 de çıkmadı hala çıkmadı 32 oldum o yzuden plesanta previayim
asllakts Cananemrah evet memnunum palmiye hastanesi Süleyman Aslana gidiyorum bende Adana’ya kadar gidemem ya kanama oluyor vs çok zor olur
Cananemrah asllakts inşallah sağ salim süreci tamamlariz bize bu durumda olanlar üniversite hastanelerinde ve yoğun bakım ünitesi kan bankası olan hastane olması gerwk dediler benim plesanta previa totoalist olduğu için