MerveKaya38 Kullanışlı mı aldım ama pişman oldum ses çıkartıyor dediler içime sinmedi sonra elimde kaldı .
Asdasfg MerveKaya38 çok kullanışlı benim dayım 2 çocuğuda park beşikle büyüdü çok rahat bende alıcam ☺️
Suleasyaa Park beşik aldım bende.cevremde herkes park beşik kullanıyor. Hem oyun alanı hem iki kademeli 3-4 yasa kadar rahat kullanır. Hem anne yani Hem sallanıyor her şekilde inanilmaz kullanışlı ve çok uygun fiyatlari
Btlcyn36 Bende park beşik tercih ettim daha kullanmaya başlamadık ama anne yanı olanlardan aldım ve memnun kalacağımı düşünüyorum çok tavsıye ettiler iyikide onu almışım
Suleasyaa ilkgebelik123-_ maccon markasını aldım. Ama mağazadan almayın mağaza da bize 1000 lira demişlerdi ama netten 550 liraya aldık. Cibinligi falan da var .70×110 ölçüsünde bizim ki.Alt değiştirme bölümü var.yanlarda bez vs koymak için cepleri falan var. Oyuncak asmak için aparatları var