Zel-da Merhaba kızlar, 16 haftalık hamileyim karnım da batma ve ağrı var sabahları uyandığımda ağrı oluyor sol tarafımda özellikle göğüs altında çok kıvranacak kadar şiddetli değil cuma günü doktor randevum var
Byznr281115 Zel-da merhaba bende 16+2 yim bende de dün sol tarafımda kasıgım da sertleşme ve agrı oluyordu gecti gibi bende merak ettim burda bekleyeyim
betlkrkmaz Zel-da benim 12 haftalık dün gece karnım çok ağırdı göğüsümün orta kısmında da batma hissediyordum acile gittim doktor bebek gayet sağlıklı kabızlıktan dolayı ağrı olabilir bebek büyüdükçe organlara baskı yapıyor ağrılar bu yüzden oluyor demişti benim de ilk gebeliğim olduğu için herşeye koşuyorum hastaneye
Zel-da Byznr281115 ay inşallah sanırım büyüdüğü için oluyor ilk gebelik olunca insan merak ediyor tabi