058elf oyku27 20. haftadan sonra başladım çok düzenli kullanmadm lierac almıştım hiç çatlağım yok, sadece bacağımın üstünde var oraya da krem sürmeyi unutmuştm çatladıktan sonra sürmeye başladım oralarıma da çatlaklar büyümedi
Suleasyaa 2 aylıkken başladım karnım hızlı büyüdü çünkü. Hindistan cevizi yağı kantaron yağı duşta bebe yağı kullanıyorum. 34 haftalık oldum hic catlagim yok henüz inşallah olmazda
Suleasyaa oyku27 ihmal etme canim. Evet genetik faktörde önemli ama en azından azaltabiliriz miktarını catlagin 😘
oyku27 Suleasyaa 11+3 e kadar sürmedim ama başlayacam bacağımın yan kısımlarında oldu ama göbekte yok.