Dün akşam rahatsızlandım acile gittik bebeğimin gayet iyi olduğunu söyledi doktor normalde 11+3 olması gerekiyordu ama doktor dedi tam 12 haftalık bu normal mi kızlar ? Bir de cinsiyetini sordum dedi burası acil maalesef cinsiyet söyleyemem dedi anlamadım hiç söylese ne olurdu ki