Hamişler merhabalar🙏 7 Aylık gebeyim şimdi öğrendim. Geçen ay halamın kızı doğum yaptı 5 kilo doğdu çocuk maşallahhh. Bana da tavsiyesi gün de 1 tane sade soda iç dedi. Bebişin gelişimi kemik yapısı ve kalıplı olması için çok işe yarıyomuş. Hamileyken midesi çok bulanırdı hiç bi şey yiyip içemezdi hep az birşey ekmek ve soda içtiğini bilirim ama maşşallah yaramış. Bilen veya bilmeyen elbette vardır, duyduğumu paylaşmak istedim☺ Sağlıklı günlerrrr💃