H_myra1 Ahlahanim neden bu kadar erken cinsiyet ögrenme istegi var anlamıyorum zamanı gelince zaten ögreneceksinz
Egeymen Ahlahanim ben ramziye göre bakıyorum genelde canım yani bebişin kese içinde ilk görüldüğü ultrason görüntüsü varsa bakalım ☺️
ecmelifinannesi Ahlahanim benim bildigim erken olarak bu hanımdı canım🤗 insan merak ediyor erkenden öğrenmek istiyor kıyafet almak istiyorsun isim seçmek istiyorsun kızım veya oğlum diye karnını sevmek istiyorsun insanın elinde olan bir durum degil merak işte😊
H_myra1 Ahlahanim tabiki merak edilebilir normal anormal demiyorum ama zamanı gelince zaten ögreniceksinz bu kadar erken ögrenme istegini anlamıyorum dedim neden merak ediyorsunz demedim 😊
Ahlahanim ecmelifinannesi her hamilelik çok özel bence ama insan ilk olunca biraz daha farklı oluyor. Bilinmezliğin merakı 😊 teşekkür ederim
Ahlahanim H_myra1 herkes birbirini anlasa dünya zaten daha yaşanılası olurdu 😊 sizin fikriniz ne diyeyim
Ahlahanim ogluileannesi estağfurullah. Ama sizden öğrenmiş oldum daha önce parayla bakıldığını bilmiyordum. Tesekkür ederim 😊
Mom0871 Ahlahanim iyide bebeğin cinsel organı 10 haftadan sonra oluşmaya başlıyor 7 haftalıkken anlamaları imkansız 🤷♀️
Ahlahanim Mom0871 bende 12. Haftadan önce bilinmiyor diye biliyorum ama burada görmüştüm bakılıyor diye yazdım. İllaki kesin olmaz zaten. Son teknolojide bile bazen doğumda farklı cinsiyet olabiliyor. İşin biraz eğlencesi diyelim 😊 sonuçta hepsi evladımız