Eryener93 Arkadaşlar malum çok sıcaklar var ve avmlere girmekde istemiyorum, lcw den hamile şortları bakıyorum ama bedenini neye göre ayarlamam lazım, 7 aylık hamileyim mesela göbeğim büyüdüğü için 44 xxl yerine bi büyük mü almalıyım
Babymoomy Eryener93 ben şuan 5aylık hamileyim 66kiloyum geçen esortman aldım 38beden 2ay sonra olmaz o yüzden benim 44tam ideal bedenim dedim senin 48alman gerek hem rahat etmem açısından da çok iyi okur baldırların var ise tam ömür beli likralı zaten
Minigimm0611 Eryener93 Aldığınız seyin kumasıda çok etkili ben tayt aldım mesela S beden tam oldu ki 9.aya girdik hala giyiyorum. Ama lw gidip baktığımda S bedenleri bile büyük geldi olmadı dikkat edin yinede.
Bittercikolata Eryener93 ben şort değilde kot pantalon almıştım. Kendi bedenimin 1 beden üstünü aldım. M giyiyordum normal hayatımda L beden aldım. Tam oldu. Karın bölgesi sorun değil zaten bez gibi esnek bişey yapıyorlar karın bölgesine. Önemli olan kalça ve bacaklara tam olmasi
iremgun Eryener93 kaç kilosunun ben de şu a 7 aylık hamileyim 61 kiloyum ben 36 beden alıyorum hatta bazen 34 beli lastikli zaten oluyır. Ben bacakta kilo almadım sadece göbeğim var. Size fikir olsunndiye yaDım ona göre kıyaslarsınız😊
msa06 Eryener93 ben normalde 44 gidiyordum 46 sini aldım göbeğim büyürse bi daha almak zorunda kalmamak için. Azcık kayıyor yürüyünce ama daha temmuzu var ağustosu var