Kızlar 3.gün embriyosu transfer edilmişti bana, 9.gün erken gebelik testi silik çizgi çıktı bugün kan verdim betam 153 doktorum hamilesin dedi en son adet tarihim 1 haziran, 4 haftalık mı oluyor sizce değer iyi mi ve çarşamba günü tekrardan betama baktırmamı istedi