Deletedmom4548454 Merhaba arkadaslar bugun kan testi verdim degerim 13.7 cıktı sizce hamilelik var mıdır yoksa sadece yumurtlama oldugunu mu gösterir bilgisi olan yardım edebilir mi?
mbt34 Deletedmom4548454 daha yüksek çıktığı durumlarda şüpheleniliyor gebelikten ama progesteron değeri gebelikle ilgili bilgi vermez,yumurtanın çatlayıp çatlamadığına bakılıyor sadece.
Sureyya1 Deletedmom4548454 malesef gebelik hakkinda net bilgi vermez benim 17 cikmisti gebe degildim. o ay yumurtlamanin oldugunu gosterir
Deletedmom4548454 Öyle mi sagolun yazdıklarınz için. Doktorum sadece o degere baktı betaya da baktırsaydm keske