byzza16 nazlisamac35 benimde 9 Kasım. Sezeryan olursa 5-6 Ağustos normal olursa 15 ağustosa kadar bekleriz dedi doktorum
Zeynep_elam nazlisamac35 13 Kasım uygulamada 20 Ağustos görünüyor sezeryan olucam bakalım doktor ne diyecek
Siibeell nazlisamac35 20 kasım benimki 26 eylül ama normal dogum oldugu için tam kesin tarihte veremiyorum 1 hafta erken gelebilir dedi
Eynur_2147 byzza16 ne zaman belli oluyor ki doğum tarihi ben 19 haftalığım 1 temmuz da randevum var belli. Olur mu
iremgun Siibeell 26 eylül olduğuna emin misiniz? Brnim 26 Kasım son adetim ve doğum 4 Eylül görünüyor. Ağuwtos mu yazacaktınız acaba😊
Dyg61 nazlisamac35 benımkı de düzeltilmiş 11 kasım sat sezeryan olucak için 9-10 Ağustos galiba doğum
Gamzeren90 Benimde 24 kasım ağustos eylül 1 son dedi doktorum bakalım sezaryen olucak gün vermedi henüz
iremgun nazlisamac35 38. Hafta dolunca her an gelecek gibi düşünülüyor çünkü😊 hatta 36dan sonra bile hazırlıklı olun diyor doktorlar genelde
Siibeell iremgun ay pardon ya 😂😂😂 benimki 20 aralık 😂😂 beklenmeyen bi gebelik oldugu için tarihler karıştı ilk gebeligim kasım ayıydı ben yanlış yere gelmişim 😂😂
nazlisamac35 iremgun yani sanirim oyle dusunuyorlar hatta bana ya bayramda yada bayramdan hemen sonra olur dedi agustos 14 u beklemez dedi
Suleasyaa Duzeltilmis 4 Kasım ama bebeğim duzeltilmemis hafta ile uyumlu o yüzden ağustos ayından önce gelir dedi doktorum