ikicocukluannee ben özelde yaptırdım geçen hafta yatış falan yapmadı iğneyi alfım ecza deposundan 10 tl ye acilde 10. Lirada enjeksiyon parası verdık bitti gitti. Daha önce düşüğümde devletde yapmıştım o zaman dediğiniz gibi yatış göstermişlerdi ama iğneden sonra çıkardılar