Ben fakültede doktota yazdırdım. Eczaneye gittim belirli eczaneele veriyormuş mor reçete olduğu için. Eczaodasindan onay verilmesini bekledim. İgnemi aldım ve baya vurdurmka icin sorun yaşadım. Bitek ben hu sorunu yaşadım. Özelde ve devlette ise yatış yapılmasi gerekiyor gibi bi durum söz konusu oldu, acil olmayan hastanede yapmadılar. Sağlık ocaklari zaten yapıyormuş baya 3 hastane gezdim wjsjw en son bi devlete gittim ve dellendigimi anlayınca bi hemsir sagolsun yaptı. Doktorlar izin vermedi uyusmazlik ignesi için risk almayız deid her gittigim yer saçma bi sekilde 😬 neyse ki ben ilaç için 98 tl odedim rogan mi neydi ismi,