gazetecianne Ben hala bebişlerimin hareketlerini hissedemiyorum normal mi??? İkiz anneleri siz ne zaman hissettiniz benim ilk gebeliğim ama hala tık yok 😫
Busramehmet gazetecianne çok normal ben asıl hareketler 22. Haftamda hissettim göbek deliğinin altında sizin zamanınızda ben hiç hissetmiyordum 17. Haftamda sabırlı olmak gerekiyor kendinizi korkutmayın
AysezulalGvn gazetecianne bnde o haftalarda sabırsızlıkla bekliyoeum doktorum 20-22 haftadan sonr ahissederain merak etme demişti 19. Haftada hissettmeye basladım ben endişelenmeyin gayet normall 😇
ZumrutHanim bikac gundur dinlemme halinde bi pitpit bi biseyler kayma bi urperme hali var ama bebekler mi emin deilim
Ikizannesiiiii Ikiz diye insan çok hareket bekliyor ama ya beninkiler sakindi yada yerleri dardı benimkiler de 25 den sonra falan çok daha rahat belliydi şimdi tekrar hamileyim deli hareketli yoruluyorum bazen ama ikzilerde bekler dururdum hareket etsinler diye
ZumrutHanim gazetecianne Annesi yer onlari inş onlardir hisettigim neler cektim nelere gogus gerdim hala da ugrasiyorum onlar icin