yagmuurry1 Güzel anneler 33+6 haftalığım 2.200-250 gram arası 🦋 ne yersem biraz daha kilo alır bebeğim 👼🏻
KZeynepk yagmuurry1 pekmez,süt,yumurta,peynir,kaşar,meyve,badem,ceviz,fındık,kuru üzümler aklıma gelen bunlar canim
H_myra1 KZeynepk ben kaşar ve pekmez tahin yedim bebegim alacagına ben kilo aldım😁 40+2 de ancak 3150 olmuştu
Seranad yagmuurry1 benimde biraz altında bende protein ağırlıklı beslenmeye başladım. Daha kontrele gitmedim ama bebek doktoruyla görüştüm sabah kahvaltıda 2 yumurta kaşar peyniri tahin pekmez yiyorum. Avakado ceviz çiğ badem çiğ kabak çekirdeği yoğurt az meyve bunları gün içinde tüketiyorum. akşama mutlaka et tavuk yada balık bulgur baklagiller günde 1 litre süt ekmek sabahları yerdim sadece ama doktor çavdar ekmeği daha iyi dedi. Bakalım işe yarayacak mı 😬
Mhnds Seranad günde bir litre süt iyi içiyormussunuz ben iki kase büyük yoğurt ile 2 bardak süt gün içinde zor tüketiyorum :)
Deletedmom93428 yagmuurry1 kaşar peyniri denendi onaylandı 🤣27 haftalıkken 1340 kilo oğluşum ve bol meyve ☺️
KZeynepk H_myra1 ben de tam tersi oldu canım karnım olmasa hamile kalmadan önceki halimdeyim sabahları aç karnına 2 kaşık pekmez yiyorum hiç ihmal etmeden 😁
H_myra1 yagmuurry1 evet iyi maşallah her ikiside aynı kiloda dogdu bakalım buda sanırım aynı olur 😅 ben boylu biri oldugum için benden bi 4 kilo bebek bekliyorlar😂