14meydan14 Merhabalar ben 12+2 haftalık hamileyim nırmalde her gün kasıklarımda ara ara hafif bi ağrı oluyordu ama iki gündür hiç ağrım yok gayet iyim sanki hamile degilim gibi hissediyorum benim gibi hissedenler oldu mu ben mi çok pimpirikliyim
3prensannesim 14meydan14 ağrı olurken değil de bitince mi endişelendin canım benim de 12+4 kasıklarımda iğne batar gibi oluyordu idrar enfeksiyon çıktı
14meydan14 3prensannesim ben düşük riski yaşadım sürekli hafiften ağrı oluyodu doktorum normal rahim büyüdüğü için demişti ilk üç ay yaşarsun rahim hızla büyüyor demişti birden kesilince tuaf oldum sanki ağrıdığında onun orda oldugunu hissediyordum😀