Defne34 Benimde ikinci sezeryanım oldu orda, ilkide 2 yıl evvel Kanunide olmuştu, normal doğumlar 41 haftaya kadar beklenirken sezeryanlarıda herhangi bir sıkıntı olmadığı sürece tam 39. Haftaya kadar bekletiyorlar benide o şekilde yaptılar daha acilleri alıyor evvela, banada 39. Haftam dolduğunda gün verdiler tamda o gece sancılarım da başlamıştı hazırlıklı gittik acilde ön muayeneler olduktan sonra yatış yapılıyor ilk olarak rahatlatıcı serum takıldı sona odama çıkardılar refakatçinide çağırıyorlar yerleşiyorsun bu esnasa ameliyat önlükleri giydirilip hazır bekliyorsun serum nst bağlandı ben akşam 9.30 gibi yatışım oldu biraz yemek yediğim için Gece yarısı 1 e kadar bekledik odamda takıldı sondam ve o saat sezeryana alındım 1.20 geçe de ameliyathaneden çıkmıştım o kısmı gerçekten öte rüya gibiydi gerçekten 🥰 ilgileri alakaları doktorlar hemşiler asistanlar herkes çok güzel davranıp ilgilendi benim ilk sezeryanım genel anesteziydi bunda korkmama rağmen spinal oldum zaten artık hep öyle yapıyorlarmış ama iyikide olmuşum dünya varmış dedim gerçekten sıfır his ağrısız acısız yattığım gibi çıktım ameliyathaneden estetik dikiş oldu ayrı yerden ☺️ Midem bulantım baş ağrım vs hiç olmadı sanki hiç ameliyat olmamış gibi çıktım zaten sonrasında bebeğine odaklanıyorsun odaya gelince serumların vs yapılıyor ön muayenelerin yapılıyor kanama kontrolü yapılıyor 3 serum torbası koyulmuştu karnımın üzerine bebeğide benden yaklaşık 2 saat sonra falan getirdiler çünkü doktorlar hemen öyle bırkamıyorlar takip ediliyor izlemi muayenesi aşısı oluyor ben sabaha karşı yani 4.5 saat sonra yavaş yavaş hissetmeye başladım uyuşukluğun etkisi geçince ağrı kesiciler yapılıyor emzirme hemşiresi bebek hemşiresi ve hasta hemşiresi olarak 3-4 hemşire sürekli gelip gidip ilgileniyorlar seninle ve bebeğinle asla yatırmıyorlar kii bence iyide yapıyorlar 🤗bol bol yürümek gerekiyor bende öyle yaptım ağrım çok az oldu zaten oda yürüdükçe geçti 😌biraz gaz sancım oldu aslında gazda çıkarmama rağmen yürümeme rağmen yinede biraz rahatsız etti ve söyleyince hemen ağrı kesici yaptılar sonrasında kuş gibi hafifledim gerçekten hastanede çalışanlarıda çok çok iyi ben çok memnun kaldım dediğim gibi 🤗inşallah darısı sanada olur sezeryanda ilk 48 saat zorunluymuş ama genellikle 3. Günün akşamı çıkartıyorlar bizede öyle yaptılar 3 gün kalmış olduk 3. Günün akşamı 10 gibi taburcu olduk 🌸