Hayır değil , benim sancım 100 lere dayandığında bile ben hissetmemiştim . Ama açılma ve doğum için o sancının hissedilmesi lazım. Bu yüzden suni veriliyor . Bende çok sevinmiştim ah ne güzel hissetmiyorum demek ki hissetmeyeceğim diye , ebe ‘hissetmezsen doğurmazsın ’ demişti 😬