Cigdemmom haftasına göre kilosu gayet iyi bence buradaki kilolara aldanıp kendini üzme sakın. Bu vakitten sonra suyu azalsa da bir şey olmaz neredeyse doğmak üzere çünkü bebiş.
Ben bu sıkıntıya 32. Haftada düştüm ki seninkine bakarak çok erken bir haftaydı. Bebeğim o zaman 1600 gramdı ve suyu alt sınırdaydı. Bir gün boyunca ağladım çok üzüldüm her şeyin sonu gibi hissettim. Ertesi gün toparlandım çünkü mecburdum. Hemen beslenmemi düzene koydum , suyu çoğaltacak şeyleri araştırdım. 2 haftada 400 gram aldı bebeğim. 2043 gram oldu ama suyu hala alt sınırdaydı. Doktor eksilmezse sorun olmaz bu seviye idare eder onu dedi. 10 gün sonra yani 35+4 ' de sadece 100 gram almıştı ama suyu biraz çoğalmıştı. Sağlığı yerinde ama minik bir bebek olacak dedi doktor. Dünyayı da yesen büyüyeceği kadar büyüyecek dedi. Şuan 36+6′yız öyle böyle bugüne geldik çok şükür. Yarın kontrol var bakalım ne diyecek doktor.
Benimkine bakarak senin durumunda hiçbir şey yok üzülüp bebeğini de strese sokma. Yarın doğsa bile hiçbir problem yaşamazsın artık Allah’ın izniyle