Eagil ben 3cmle girdim doğumhaneye 5saat boyunca 4cm olsun diye sancı çektim epidural takıldıktan 45dakika sonra doğum yaptım sen düşün hızını 45 dakika içinde açıldı rahim benimki çok hızlı açıldı iğneden sonra iğne olmasaydı o yavaş açılmayla 2güne zor doğururdum herhalde.O baskıyı hissediyorsun sancı çekmesende baskı hissiyle ıkınman gerektiğini biliyorsun ben sıfır sancı olduğu halde çok güzel ıkındım tabi ebelerde yönlendiriyor nstde sancı görününce güçlüce ıkın diyorlar zaten birkaç güçlü ıkınmada doğdu kızım.Banada sancılarımı desteklemek ve bebeği doğum kanalına sokmak için suni sancı verildi.Ama epidural iğneyi beline yapıyorlar suni sancıyı elinin üstünden normal damar yolundan veriyorlar o yüzden sıkıntı olmuyor merak etme 😇 ben çok çok memnun kaldım kesinlikle tavsiye ediyorum.İlk doğumdan sonra herkes gözüm korktu bidaha yapmam diye düşünür benim hiç gözüm korkmadı çünkü epidural sayesinde çok rahat bi doğum yaptım çok şükür 🙏 doğumda sancıyla yorulmadığım için doğumdan sonrada çok dinçtim kimse inanmıyordu doğum yaptığıma.Ne gören ne arayan.Allah epidurali bulandan razı olsun 😁