MommySharkdutdutdutut geçen hafta doktorum kanala girmemiş daha demişti, nasıl anlicam dedim. Sancıların başlar dedi. Yani bel ağrısı çekiyorum 1 aydır ama kasık ağrım da oldu dünki baskıyla beraber, hiç olmazdı kasıklarımda ağrı. Acaba kanala mı girmeye çalışıyor yoksa girdi mi 🙈 sürekli karnım sertleşip duruyor, ay gelsin artık çok sabırsızlanıyorum 🙈 senin miniğin gibi güzeller güzeli bi kızım olsun İnşallah 😍 yarın kontrolüm var bakalım sorucam yine doktora, nst filan istedi yine. Eğer kanala girdiyse ne kadar zamanda doğar acaba 😍