Bebegim4 Mom0891 ayy saol canım Allah razı olsun en iyisi almıyım yada çok kalın olanlar var o kısmı biraz alayım o kadar
Mom0891 Bebegim4 göğüs ve karın bölgesinin alma canım doktorum zaten dökülüyor dedi gerek yok dedi bana ❤️
Buse7111- Bebegim4 bende oyle ama napiyim😆 korkuyorum da agda yaptirmaya makine yada tüy dokucü kullansam belki diyorum daha mi cok cikar diye cekiniyorum o yuzden almiyorum
Bebegim4 Mom0891 göğüs bölgemi almıyorum canım hiç de bu karın bölgesine öncesindede alıyodum gebelik de eklenince baş edemez oldum
nevamm1 susam_18 aaa denemedim hiç o şekilde bende denim öyle yoksa mümkün değil makina almıyor vücut yapış yapış oluyor sicaktan
Mom0891 Bebegim4 bende öyleyim canım karın bölgem aldı basını götürdü sarımsı tüy ama çok rahatsız olmuyorum o yüzeyden almıcam doktorum da karnın gerildikçe tüyleri görmez olursun dedi😂
Bebegim4 Mom0891 keşke tüy olsa daha öncede aldığımdan bildiğin o çizgi olan kısım kıl rahatsız edici tüyleri saymıyorum bile 😂🤦♀️