yagmurpelit bi sorum var 🤔🤔 bebegi 35. haftadan sonra baş gelis pozisyonuna dönen varmi?? 35 haftaligiz ve hala donmedi herkes en gec 36 ya kadar doner diyor doktorumda 40 haftaya kadar bekliycez dedi biraz suyumda azalma vardi duzelmis ama ya yine olurda diye korkuyorum varmi bunla ilgili bilgisi olan
SerapTadelenTtnc yagmurpelit canım korkutmak istemem tabi ki her bebek bir değildir ilk bebeğim dönmedi seZeryan oldum 39.haftada şimdi 33 haftalığız yine ters bebeğim zaten zorunlu sezeryan olucam umarım senin bebeğin döner
Aybikee yagmurpelit hamile yogasıyla benim bir arkadasımın bebeği dönmüştü ama işi uzmanına sormak lazım tabi
esilaa yagmurpelit canım banyoda karnında beyaz kalıp sabunu gezdir yuvarlak daireler çiz duş alırken döner 🙃
Sevgiyuvasi Bende 34 haftaligim canım hala dönmedi bugün kontrole gittim 2 kere de kordon dolanmış boynuna nasıl dönecek nasıl olcak bende bilmiyorum 😪😪
Azizee Biz 38 haftalik olduk hala ters duruyoruz bir hafta sonra sezeryan ile dogumum olacak kısmetse. 38 e kadar döner diye bekledi doktorum ama artık yeri çok daraldığı için dönmeyeceğini söyledi.
YaSeEeeee Benim oğlum da dönmedi 34 hafta bitmek üzere yarın kontrolümüz var bakalım ne diyecek doktorumuz, kilolar nasıl bebeklerinizin anneler 🙋♀️
yagmurpelit YaSeEeeee canim son durumu bizede yaz bizim doktor 40 a kadar beklemeyi dusunyr bizim bebesin biraz kilosu az 2400 seninki
yagmurpelit Adarlif cnm bnkide 2200du muz he dediler muz yedim biraz daha büyümüş insllah donerler ya
YaSeEeeee yagmurpelit dönmezse temmuz sonu sezeryan demişti doktorum, kilosunu bilmiyorum canım yarın öğreneceğiz yazarım ama 2,400 falandır sanırsam bu haftalarda 🤔
YaSeEeeee yagmurpelit canımmm şimdi geldik doktordan baş aşağı dönmüş oğlum 25 temmuz da tekrar kontrolümüz var çatı muayenesi yapıcam normal Doğum yağabilirmisin diye dedi 🙈🤩🤩😂 kilosu da 2,750 olmuş tosunumun
Sevgiyuvasi Eğer dönemezse sezaryan dedi 3 günde bir nts bağlanıp kontrollere gidicem ona gore hareket edicek
Betlgkcee yagmurpelit bende 34.haftada dönmesi için dua ediyordum 35.haftama girdiğim gün doğum yaptım çok kafana takma canim nasip kısmet bizim istediğimiz gibi olsa keşke herşey normal doğum isteyen ben acil sezeryana alindim ve doğumdan hicbisey anlamadım
Betlgkcee Cansum1 tansiyon yoktu ama aşırı derecede şişkinlik vardı normalden fazlaydı herhangi bir problemim yoktu ama aniden gelen kanama ve bebeğin plesantadan ayrilma sonucu erken doğum oldu