luckymother Kızlar 37 +3 oluyoruz Çarşamba günü sizce çatı muayenesi yapar mı Dr yapsın istiyorum aslında en azından sezeryan olacaksa da gününü belirlemis oluruz
midekoruyucu luckymother bana yapmıştı kimisi 36da kimisi 38de yapıyor, ama bu haftalar muayene için uygun. Tamamen doktorunuza kalmış
Didoudo luckymother 36+6 da oldum. Doktorum kendi önerdi yapmayı. Size de muayene esnasında önerebilir. Önermezse de kendiniz talep edebilirsiniz
luckymother Hafissee yani sabit bı doktorum yok annemin yanına yeni geldim biz yapin diyince mi yapıyor muayeneyi
luckymother midekoruyucu yani sabit bı doktorum yok maalesef devletten herhangi bir doktora aldım randevuyu
midekoruyucu luckymother anladım, devlette nasıl yapıyorlar bilmiyorum ama bazısı yapmıyormuş da 🤔 bunu neye göre belirliyorlar bilmiyorum
Seymamuge luckymother bende persembe 37+3 oluyorum geçen ay 37 de yaparız demişti persembe günü yapacak
velhasil luckymother ben bugün 37.3 üm , bende yapar diye düşünmüştüm ama haftaya yaparım dedi sancı vs cıkmadı nst ondan heralde diye düşünüyorum, hazırlıklı git bence ben öyle yaptım😊
Bahar27 Çatı muayenesinden sonra kahve renginde lekeniz oldu mu bugün sabah muayene oldum şimdi WC de lekelenme vardı
Nerminygt1 Bahar27 evet oldu benimde çok ara ara leke gibi geliyor.. doktorum normal dedi doğumun yakınlaştığinin belirtisi
Gulnihalce Bahar27 söylenenlere göre normalmiş benim bildiğim ama siz yine danışın. Muayene ne kadar sürüyor dedikleri gibi saniyelik mi?